Garantie

Onze producten zijn zorgvuldig gekozen of geproduceerd en zijn van de hoogste kwaliteit, gemaakt voor een lange levensduur.

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Wat valt er onder de garantie?

  • Defecte LED spot lichtbronnen
  • Defecte Afname van lichtintensiteit en vervorming van LED spots
  • Vervorming of verkleuring van kooflijsten (mits deze volgens onze voorschriften zijn behandeld)

Wanneer vervalt de garantie?

  • Als de kooflijsten zijn gecombineerd met verlichting anders dan LED-verlichting
  • Als de kooflijsten zijn behandeld met niet waterdragende verf
  • Als de kooflijsten zijn gemonteerd op een ondergrond wat niet schoon, droog, en vrij van stof of vet was.
  • Geopende lijmen of andere vloeibare producten
  • Als er veranderingen aan het verlichtings-product zijn aangebracht (opengemaakt, solderen, etc.)
  • Als het verlichtings-product blootgesteld is aan vocht of extreme warmte
  • Als het product beschadiging door opzet of onachtzaamheid vertoont

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@koofmetlicht.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.